routes en paden, deel je tips

Alles over trainen: schema's, tips,...

Moderators: R4P, toon

routes en paden, deel je tips

Berichtdoor mrnnn » ma apr 14, 2014 4:42 pm

Ik ben al een tijdje wat meer in Gent aan het lopen en nu meer en meer het gebied "achter" de blaarmeersen aan het verkennen. landbouwpaadjes die langs de leie slingeren.
Bourgoyen heb ik ook al gedaan maar daar vind ik niet zo veel aan. Uiteindelijk is dat precies 1 grote rond die wel ok is maar niet zo speciaal vind ik.

Zijn er nog tips in de regio? Of voor andere regios? Zou leuk zijn om elkaar wat tips te geven op dit vlak
mrnnn

Re: routes en paden, deel je tips

Berichtdoor toble » di apr 29, 2014 2:33 pm

Ik durf weleens het "tweekerkenpad" te volgen. Enige aanpassing die ik hieraan doe is om de leie zover mogelijk probeer te volgen (in plaats van rechts af te slaan, parrallel aan de E 40). Je komt dan automatisch weer op het "tweekerkenpad" uit.
Deze route laat ook toe om aansluiting te vinden met de paadjes die je wellicht bedoelde via een "hangbrug" onder de E-40 brug over de leie aan Drongen.

Voor mij zijn tips uiteraard ook welkom :)
toble

Re: routes en paden, deel je tips

Berichtdoor mrnnn » di mei 13, 2014 12:25 pm

ah, die hangbrug ken ik idd. daar gaat ook een wandelroute vlak langs en die aan het andere uiteinde aan een veerboot komt. superleuk, die veerboot. wel voor 7h daar zijn of je mag de omweg doen, en die is toch al snel een paar km langer :-)
mrnnn

Keer terug naar trainen