Suunto Ambit2 R

Alles over: hartslagmeters, afstandsmeters, loopbanden, loopkledij, ...

Moderators: R4P, toon

Suunto Ambit2 R

Berichtdoor Ivanhoe » di apr 15, 2014 10:40 am

Heeft er iemand ervaring met de Suunto Ambit2 R. Ik weet ondertussen dat je de GPS kunt uitschakelen via movescount en dat je dan een training zou kunnen hebben die tot 150 uren kan duren. Ik weet echter niet hoeveel ronden je kunt registreren per training/wedstrijd. Is er iemand die dat wel weet?
Ivanhoe

Re: Suunto Ambit2 R

Berichtdoor Ivanhoe » ma apr 21, 2014 1:54 pm

Ik weet ondertussen dat er meer dan 1000 ronden kunnen geregistreerd worden per training. Ik ben het horloge dan ook gaan kopen afgelopen week. Was dat een teleurstelling. Ik dacht dat wanneer je een hartslagmeter koopt je jouw geen vragen moet stellen bij het feit of je een geluidssignaal zal horen zodra je over je limiet gaat. Voor mij leek dit vanzelfsprekend. Dat was dus verkeerd gedacht. Er is enkel een visueel signaal en een auditief signaal zou er enkel zijn als je constant gedurende 2 minuten boven je limiet zit. Daarnaast zijn er nog een paar zaken die beter kunnen: je bent voor veel instellingen afhankelijk van het internet (movescount). Moest er wel een auditief signaal zijn, dan zou ik dit horloge zeker houden. Maar zoals het er nu voor staat gaat dit horloge morgen terug naar de winkel. Ik zou echter wel een oproep willen doen aan iedereen op de site ongeacht het feit of je dit horloge ook hebt of niet om een mail te sturen naar Suunto met de vraag om het mogelijk te maken het auditief signaal onmiddellijk te laten horen zodra je over je limiet gaat. Dit moet makkelijk te realiseren zijn door een software-update.
Ivanhoe

Keer terug naar sportartikelen