iRun.be - gratis online routes tekenen, delen, ...

Alles wat met de website te maken heeft van problemen tot idee enz.....

Moderators: R4P, toon

Berichtdoor irun.be » do jan 10, 2008 4:59 pm

bartompa schreef:heb me gisteren ook geregistreerd, kreeg activatiemail wel tussen m'n spammail

we versturen nooit spam of ongewenste email, dus misschien kan je best het emailadres waarmee je die mail gekregen hebt aanduiden als betrouwbaar.
I love, I live, I Run - www.irun.be
irun.be

Berichtdoor irun.be » do jan 10, 2008 5:04 pm

hans schreef:Mooie dingen.

Ik heb enkele looptrajecten aangemaakt. Is het mogelijk om een weg meerdere keren in het parcours op te nemen? Zo heb ik een stuk die bij het heen en teruglopen hetzelfde is. Als ik bij de terugkomst dan kan ik de weg niet aanklikken of ik moest ernaast klikken.

Ik heb het net even getest en je hebt inderdaad gelijk. Onderaan van je controlepaneel heb je een menu waar een link staat "verzoek of bug melden".

Stuur het verzoek zeker binnen, en als het technisch haalbaar is passen we het systeem zodanig aan dat je meermaals dezelfde weg kan afleggen binnen 1 parcours.

Zou dit nuttig zijn? stel dat iemand op een piste loopt die 2km lang is, en daar 10 keer een ronde op wil lopen...
irun.be

Berichtdoor paul » do jan 10, 2008 8:45 pm

irun.be schreef:
paul schreef:Alleen spijtig dat wegjes van parken en bossen er niet in staan, toch niet diegene waar ik loop.

wat je wel kan doen is op die kaart op de knop "SATELLIET" of "BEIDE" klikken. Dan kan je visueel wel de weg herkennen in je park... dat kan natuurlijk niet als er dichte begroeing is boven die weggetjes...

waw, prachtig, ik had het nog niet gezien, bedankt
http://paulvanhiel.spaces.live.com/
Vogels vliegen, vissen zwemmen en mensen lopen.
paul

Re: iRun.be - gratis online routes tekenen, delen, ...

Berichtdoor PTSA » do jan 10, 2008 10:23 pm

irun.be schreef: Bovendien is deze service reclamevrij

irun.be schreef:Enige wat nog mankeert is een sponsor die zijn/haar naam wil gelinkt zien aan iRun.Be...op de shirts en/of op de website kan het logo van de sponsor vermeld worden

:?
PTSA

Re: iRun.be - gratis online routes tekenen, delen, ...

Berichtdoor irun.be » vr jan 11, 2008 11:02 am

PTSA schreef:
irun.be schreef: Bovendien is deze service reclamevrij

irun.be schreef:Enige wat nog mankeert is een sponsor die zijn/haar naam wil gelinkt zien aan iRun.Be...op de shirts en/of op de website kan het logo van de sponsor vermeld worden

:?

De T-shirts zullen misschien niet 100% reclamevrij zijn he PTSA ;)
Die T-shirts zullen in eerste plaats juist dienen om reclame te maken voor iRun.be en om alle lopers te kans te geven lid te worden als ze dat willen
irun.be

Berichtdoor smoothIB » vr jan 11, 2008 1:15 pm

als ik mij niet vergis is dit vergelijkbaar met deze: http://www.afstandmeten.nl ?

Daar had ik mij geregistreerd en 1 trainingsloop opgeslagen.

Natuurlijk een BE-initiatief draagt de voorkeur :lol:
Aim higher, faster or longer...
smoothIB

Berichtdoor irun.be » vr jan 11, 2008 1:43 pm

smoothIB schreef:als ik mij niet vergis is dit vergelijkbaar met deze: http://www.afstandmeten.nl ?
Natuurlijk een BE-initiatief draagt de voorkeur :lol:

Het meten van de afstand kan inderdaad hiermee vergeleken worden. Wij willen vooral ook de mogelijkheid bieden je trajecten makkelijk in te plannen als je dat wenst om zo lekker samen te kunnen lopen...

Hoeft allemaal niet als je dat niet wil, maar het kan wel !

groetjes,

iRun
irun.be

Berichtdoor Juurne » vr jan 11, 2008 5:46 pm

Yep! Dit is alweer een nieuwe stimulans om te lopen, voor mij althans!
Tof dat ik de trajectien die ik nu regelmatig eens loop ook qua afstand zeker kan bepalen. Anders is het toch vaak inschatten hoever het ongeveer kan zijn... alhoewel, van de tochtjes die ik al heb ingegeven zat ik er nooit meer dan 0.5km naast. Ik ken mijn trainingstempo en adhv de duur die ik gelopen heb kan ik goed inschatten welke afstand ik afgelegd heb.
Maar zoals ik al zei: super initiatief!
gebouwd, verhuisd ...en nu weer rustig de fysiek opbouwen...
Juurne

Berichtdoor wezzel » vr jan 11, 2008 5:58 pm

Ik heb me ook aangemeld!
wezzel

Berichtdoor wezzel » vr jan 11, 2008 6:40 pm

Heel leuk, heb net 2 routes aangemaakt gelegen in mijn oude woonplaats Houwaart....
wezzel

Berichtdoor irun.be » vr jan 11, 2008 8:59 pm

Bedankt allemaal voor de toffe reacties! Dat is zeker een extra stimulans voor ons om ons te blijven inzetten voor de loopcommunity!
irun.be

Berichtdoor hans » za jan 12, 2008 9:48 am

Ik heb nu verschillende parcoursen aangemaakt. Je selecteert in stap 1 een scherm. In de volgende stap ga je dan het parcours tekenen. Zo is het voorgekomen dat een stuk parcours niet op de getoonde map staat. Ik heb geen mogelijkheid gevonden om de map te verschuiven. Is dit mogelijk? Nu heb ik dit opgelost door minder gedetailleerd aan te klikken als ik op de rand kwam.
hans

Berichtdoor irun.be » za jan 12, 2008 11:30 am

hans schreef:Ik heb nu verschillende parcoursen aangemaakt. Je selecteert in stap 1 een scherm. In de volgende stap ga je dan het parcours tekenen. Zo is het voorgekomen dat een stuk parcours niet op de getoonde map staat. Ik heb geen mogelijkheid gevonden om de map te verschuiven. Is dit mogelijk? Nu heb ik dit opgelost door minder gedetailleerd aan te klikken als ik op de rand kwam.

Hallo Hans,

je kan de map verplaatsen door de kaart te "slepen" met je muisaanwijzer. Probeer het eens uit. We zijn momenteel de mogelijkheid aan het inbouwen om automatisch de kaart te verschuiven wanneer je te dicht tegen de rand begint te werken. Hopelijk staat deze mogelijkheid snel online en helpt die je een stuk verder! Nog vragen, let me know!

iRun
irun.be

Berichtdoor paul » za jan 12, 2008 11:39 am

Proficiat, echt een super initiatief hoor, ik zie dit nog uitbreiden dat je in de toekomst met een ' i-run stick ' een traject kunt downloaden en tijdens het lopen geeft de stick je met pijltjes het te volgen traject aan, of droom ik luidop?
http://paulvanhiel.spaces.live.com/
Vogels vliegen, vissen zwemmen en mensen lopen.
paul

Berichtdoor Johan76 » ma jan 14, 2008 4:50 pm

Met mij juist ook aangemeld, nu nog wat wegwijs geraken en we zijn vertrokken :wink:
Johan76

VorigeVolgende

Keer terug naar joggings.be