site

Alles wat met de website te maken heeft van problemen tot idee enz.....

Moderators: R4P, toon

Re: site

Berichtdoor mandela » di maart 31, 2009 7:35 pm

heb net een mailtje gestuurd naar Bart Goetschalckx, is hij de man die een en ander kan herstellen...?
het leven is wat je overkomt terwijl je bezig bent andere plannen te maken
mandela

Berichtdoor bart » vr apr 10, 2009 9:54 am

Beste mensen, ik ga proberen dit probleem dit weekend op te lossen. Mijn excuses voor eht lang wachten op reactie maar ik ben namelijk gestart met de bouw van mijn huis en dat vraagt veeeeeee...l tijd.

8)
bart
Site Admin

Berichtdoor bart » vr apr 10, 2009 10:22 am

heb al een kleine aanpassing gedaan, kunnen jullie nu een snagaan of dat alles functioneerd?

Mvg Bart
bart
Site Admin

Berichtdoor Drossie » za apr 11, 2009 8:13 pm

Ik krijg nu geen foutmelding meer als ik alle forums als gelezen wil markeren, maar het werkt nog niet hoor.
Drossie

Berichtdoor Drossie » zo apr 26, 2009 6:19 pm

Drossie schreef:Ik krijg nu geen foutmelding meer als ik alle forums als gelezen wil markeren, maar het werkt nog niet hoor.

Niemand nog hier last van?
Drossie

Berichtdoor Chriske » di dec 15, 2009 1:17 pm

kan de link voor 2010 op de site geplaatst worden aub
Chriske

Berichtdoor pajotter » di dec 15, 2009 3:04 pm

Chriske schreef:kan de link voor 2010 op de site geplaatst worden aub

ik steun Chriske ! 'k zou dringend het voorseizoen wat concreet willen plannen.
pajotter

Berichtdoor Katrijn » za dec 26, 2009 6:55 pm

De link voor 2010 staat ondertussen al even online. Dank hiervoor :D .
Het aantal opgegeven joggings (tussen haakjes) stemt niet overeen met het aantal joggings dat er effectief staat voor die maand :roll: .
Bovendien merk ik dat er in april, mei, juli, augustus (nu al!!) joggings dubbel en driedubbel voorkomen :oops: .
Dit is uiteraard in eerste instantie 'n aandachtspunt voor de organisator, maar kunnen jullie evt. schrappen zodat elke jogging ook maar 1x voorkomt?
Merciekes :wink:
Katrijn

Berichtdoor Drossie » ma sep 20, 2010 11:25 am

Drossie schreef:
Drossie schreef:Ik krijg nu geen foutmelding meer als ik alle forums als gelezen wil markeren, maar het werkt nog niet hoor.

Niemand nog hier last van?

Dat werkt hier nog altijd niet... Op andere fora wel.
Drossie

Berichtdoor Jean » wo nov 10, 2010 7:59 am

Dit bericht gaat niet over de website; maar wel over dit forum.

Enkele sportievelingen uit mijn regio hebben zich al geruime tijd een account aangemaakt opdat ze graag actief zouden deelnemen aan dit forum.
Tot op heden wachten ze nog steeds op de activeringsmail om hun account actief te maken.
Ik stuurde hiervoor al 2 berichtjes naar site admin Bart; maar krijg hierop geen reactie van zijn kant.

Al die tijd zijn er ook geen andere nieuwe forumleden toegevoegd; Stella 159 heeft de eer de laatste in de rij te zijn.....
Jean

Berichtdoor Steffen » wo nov 10, 2010 9:55 am

Jean schreef:Dit bericht gaat niet over de website; maar wel over dit forum.

Enkele sportievelingen uit mijn regio hebben zich al geruime tijd een account aangemaakt opdat ze graag actief zouden deelnemen aan dit forum.
Tot op heden wachten ze nog steeds op de activeringsmail om hun account actief te maken.
Ik stuurde hiervoor al 2 berichtjes naar site admin Bart; maar krijg hierop geen reactie van zijn kant.

Al die tijd zijn er ook geen andere nieuwe forumleden toegevoegd; Stella 159 heeft de eer de laatste in de rij te zijn.....

Ik zit hier ook met een huilende loopmakker die niet op het forum geraakt ... :(
Steffen

Berichtdoor JPDT » wo nov 10, 2010 10:25 am

Inderdaad, ken ook loopvrienden die al enkele weken , maanden wachten op de activering van hun aangevraagde account en dit ondanks het versturen van mailtjes naar site adm. Bart . Spijtig , allen worden wellicht zéééér grondig én ernstig gescreend :roll: . Echt géén oplossing voor ?? :|
JPDT

Berichtdoor Chriske » do nov 11, 2010 12:54 am

denk dat het forum zijn eigen leven moet leiden ...
mss het beheer van het forum aan iemand anders toekennen die wel wat meer tijd hiervoor geeft en anders ...
- zal het forum een langzame dood tegemoed gaan ??
- komen er andere forums die de rol overnemen ??
Chriske

Berichtdoor Filip 1974 » do nov 11, 2010 12:24 pm

In het profiel van Bart staat te lezen dat hij zich op 19 juli een laatste keer heeft aangemeld.
Niet verwonderlijk dus dat er mensen al enkele weken wachten op hun 'bevestiging'.
Bart heeft momenteel waarschijnlijk andere prioriteiten (gezin, (ver)bouwen, ...), en dat kunnen we hem uiteraard niet kwalijk nemen.

Toevallig niemand die Bart persoonlijk kent, en hem evt. kan opbellen/aanspreken?
Mogelijks kan/wil hij zijn beheerdersfunctie doorgeven, zoals Chris reeds aangaf?

Groeten,
Filip.
Filip 1974

Berichtdoor Jean » vr nov 12, 2010 3:05 am

Op mijn beide berichtjes die ik naar Bart stuurde ivm activeren van nieuwe accounts heb ik telkens (en snel) bericht teruggekregen van moderator R4P.
Hij kent Bart ook niet persoonlijk en heeft niet de machtiging die nodig is om nieuwe deelnemers tot het forum toegang te geven.

Ik heb hier ook gelezen dat Bart door bouwbezigheden in tijdsnood zit; maar dan vind ik het toch nog steeds raar dat het al van 19 juli geleden is dat hij zijn "geesteskind" nog actief heeft bezocht.

Aangezien alleen Bart alle sturingstouwtjes van dit forum in handen heeft, zie ik niet direkt in hoe een eventuele overdracht tot stand zou kunnen komen (als Bart dit al zou willen doen ?) als hij niets meer van zich laat horen.
Jean

VorigeVolgende

Keer terug naar joggings.be