Over de website

Alles wat met de website te maken heeft van problemen tot idee enz.....

Moderators: R4P, toon

Over de website

Berichtdoor BlueStar » do apr 25, 2013 9:08 am

Wordt de website eigenlijk nog beheerd door iemand? Indien niet, kan deze dan niet door iemand worden overgenomen?
BlueStar

Re: Over de website

Berichtdoor renzolini » do apr 25, 2013 8:48 pm

BlueStar schreef:Wordt de website eigenlijk nog beheerd door iemand? Indien niet, kan deze dan niet door iemand worden overgenomen?

kvrees er voor , dit forum wordt ook niet echt meer beheerd aangezien de spamberichten er nog lang op blijven staan.
renzolini

Berichtdoor helu61 » za mei 04, 2013 11:51 am

spijtige zaak dees!
't was de beste site wat betreft de joggings.
hopelijk neemt er iemand het roer in handen.
helu61

Berichtdoor BlueStar » di mei 07, 2013 10:58 am

helu61 schreef:spijtige zaak dees!
't was de beste site wat betreft de joggings.
hopelijk neemt er iemand het roer in handen.

Jammer genoeg kan dat niet zonder vrijgave van de nodige admin rechten door de eigenaar. En als die niet meer reageert (en nog jaarlijks z'n hosting betaalt), .... niemand die de eigenaar persoonlijk kent? Als ik de naam google, kom ik uit bij AC Lille of zo.
BlueStar

Berichtdoor Steffen » di mei 07, 2013 12:55 pm

Eens mailen naar iemand van het bestuur?
http://www.aclille.be/Site/Info/Default.aspx
Steffen

Berichtdoor Nick1990 » wo mei 29, 2013 11:26 am

Ik wil wel een nieuwe site + forum maken (met ook wedstrijden). Alleen zal dit dan in het begin een freewebs.com site worden. Als er voldoende interesse is wil ik misschien op termijn wel een dommeinnaam aankopen. Zal dan iets van belgischehardlopers.be ofzo worden...
Nick1990

Berichtdoor ata3 » wo mei 29, 2013 10:20 pm

Nick1990 schreef:Ik wil wel een nieuwe site + forum maken (met ook wedstrijden). Alleen zal dit dan in het begin een freewebs.com site worden. Als er voldoende interesse is wil ik misschien op termijn wel een dommeinnaam aankopen. Zal dan iets van belgischehardlopers.be ofzo worden...

lijkt mij geen slecht idee want hier begint het volgens mij stilletjes dood te bloeden
ata3

Berichtdoor veke74 » vr mei 31, 2013 8:30 am

Er zijn ondertussen ook al veel loopvrienden groepen op facebook waardoor het forum ook minder wordt gebruikt denk ik.

Er is een groep "loopvrienden" op facebook waar toch een 271 leden zijn en waar denk ik net wat lezers van dit forum ook opzitten.

Toch kom ik nog regelmatig eens kijken en lezen , en blijkbaar zijn er toch nog wel wat mensen die dat doen. Misschien toch geen slecht idee van Nick1990.
veke74

Berichtdoor Nick1990 » ma jun 03, 2013 2:32 pm

ata3 schreef:
Nick1990 schreef:Ik wil wel een nieuwe site + forum maken (met ook wedstrijden). Alleen zal dit dan in het begin een freewebs.com site worden. Als er voldoende interesse is wil ik misschien op termijn wel een dommeinnaam aankopen. Zal dan iets van belgischehardlopers.be ofzo worden...

lijkt mij geen slecht idee want hier begint het volgens mij stilletjes dood te bloeden

Ik wil mij hier zeker mee bezighouden als er voldoende nood en dergelijke aan is.
Nick1990

Berichtdoor Nick1990 » ma jun 03, 2013 2:33 pm

veke74 schreef:Er zijn ondertussen ook al veel loopvrienden groepen op facebook waardoor het forum ook minder wordt gebruikt denk ik.

Er is een groep "loopvrienden" op facebook waar toch een 271 leden zijn en waar denk ik net wat lezers van dit forum ook opzitten.

Toch kom ik nog regelmatig eens kijken en lezen , en blijkbaar zijn er toch nog wel wat mensen die dat doen. Misschien toch geen slecht idee van Nick1990.

Wil hier zeker werk van maken, natuurlijk moet er dan toch ook enige vorm van publiciteit zijn aangezien ik toch wil overwegen om een .tk website te maken in het begin + forum.

Hierdoor zal de site wel niet vindbaar zijn in Google, maar dit kan na verloop van tijd worden opgelost. Laten we het dan voorlopig bij mond-aan-mond reclame houden. Vanaf ga ik er eens werk van maken!
Nick1990

Berichtdoor BlueStar » ma jun 03, 2013 4:43 pm

Nick1990 schreef:
veke74 schreef:Er zijn ondertussen ook al veel loopvrienden groepen op facebook waardoor het forum ook minder wordt gebruikt denk ik.

Wil hier zeker werk van maken, natuurlijk moet er dan toch ook enige vorm van publiciteit zijn aangezien ik toch wil overwegen om een .tk website te maken in het begin + forum.

Hierdoor zal de site wel niet vindbaar zijn in Google, maar dit kan na verloop van tijd worden opgelost. Laten we het dan voorlopig bij mond-aan-mond reclame houden. Vanaf ga ik er eens werk van maken!

Ik wil gerust die persoon wel eens opbellen en vragen of hij eventueel overdracht wil doen van de domainnaam + site. Is uiteindelijk een vrij eenvoudige handeling.

Huren van domainnaam + ruimte is ook geen onoverkomelijke kost, al begrijp ik natuurlijk wel dat 1 persoon hier moet voor instaan.
BlueStar

Berichtdoor Nick1990 » ma jun 03, 2013 5:51 pm

BlueStar schreef:
Nick1990 schreef:

Ik wil gerust die persoon wel eens opbellen en vragen of hij eventueel overdracht wil doen van de domainnaam + site. Is uiteindelijk een vrij eenvoudige handeling.

Huren van domainnaam + ruimte is ook geen onoverkomelijke kost, al begrijp ik natuurlijk wel dat 1 persoon hier moet voor instaan.

Het is natuurlijk geen onoverkomelijke kost, maar als student draai ik toch elke euro drieëndertig keer om.
De vraag daarbij is of de site makkelijk toegankelijk is en te beheren valt? Ik ben ook geen ICT-kenner en heb ook geen kennis van HTML etc ;-)
Nick1990

Berichtdoor peterke » di jun 04, 2013 9:20 am

heb een mail gestuurd naar Bart, keer horen over er reactie op komt.
Mijn Blog over mijn loopgekte: Peter de endorfine junkie
peterke

Berichtdoor Nick1990 » wo jun 05, 2013 8:25 pm

peterke schreef:heb een mail gestuurd naar Bart, keer horen over er reactie op komt.

Nog steeds geen antwoord vermoed ik?
Nick1990

Berichtdoor peterke » do jun 06, 2013 8:13 am

nope, is ook nog maar 2 dagen natuurlijk, niet iedereen checkt dagelijks zn mail
Mijn Blog over mijn loopgekte: Peter de endorfine junkie
peterke

Volgende

Keer terug naar joggings.be