Probleem met upload uitslagen en contactformulier

Alles wat met de website te maken heeft van problemen tot idee enz.....

Moderators: R4P, toon

Probleem met upload uitslagen en contactformulier

Berichtdoor Elena » vr mei 18, 2012 10:06 am

Enkele weken geleden heb ik de uitslagen geüpload voor de Lentejogging in Veltem. 4 bestanden in totaal, geen problemen bij het uploaden.
Er is wel degelijk een link bij de "nieuwste uitslagen" naar de lentejogging: http://www.joggings.be/index.php?pagina=joggingsgegevens&id=2990&functie=uitslag. Daar blijft echter staan "Er is nog geen uitslag beschikbaar voor deze wedstrijd."
Ik heb nu ook geen toegang meer tot het uploaden van uitslagen. het icoontje met de link is verdwenen. Via het copiëren van de url van een andere jogging, en het aanpassen van de id, kan ik er nog aan, maar ik kan nog slechts 2 bestanden uploaden! Waar zijn de andere 3 (4?) dan gebleven???
Als de bestandsnamen niet uniek genoeg zouden geweest zijn, zou ik een foutmelding daarvoor verwacht hebben bij het uploaden, net zoals er een foutmelding is wanneer de bestanden te groot zijn.

Ik merk dat ook de Hovenjogging in Geel bij de "nieuwste uitslagen" staat, en ook geen uitslagen heeft.

Dit probleem heb ik al twee keer gemeld via het contactformulier http://www.joggings.be/index.php?pagina=contact, de voorbije weken.
Alleen, ik krijg daar geen antwoord op!
Is er nog iemand?
Elena

Re: Probleem met upload uitslagen en contactformulier

Berichtdoor WW » vr mei 18, 2012 11:16 am

Menukeuze 'Uitslagen 2012' is niet meer beschikbaar.
Je kan de uitslagen van de Holvenjogging wel nog downloaden via menu 'nieuwste uitslagen' rechts op het scherm.
WW

Berichtdoor Elena » za mei 19, 2012 12:28 pm

WW schreef:Menukeuze 'Uitslagen 2012' is niet meer beschikbaar.
Je kan de uitslagen van de Holvenjogging wel nog downloaden via menu 'nieuwste uitslagen' rechts op het scherm.

Dat is ook nieuw! Tot gisteren was bij de Holvenjogging hetzelfde probleem als bij onze Lentejogging, nl. dat die bij de nieuwste uitslagen staan en dat er geen uitslag staat.
Ik gaf dit maar als voorbeeld om aan de administrator aan te geven dat er mogelijk nog andere uitslagen ontbreken. Het gaat mij uiteraard niet om de Holvenjogging, ik wil er gewoon voor zorgen dat de uitslagen van de Lentejogging op joggings.be geraken!

Een nieuwe oproep aan de administratoren van joggings.be: iemand thuis?
Elena

Berichtdoor Elena » ma mei 21, 2012 8:24 am

Ik heb intussen nog een html-bestand geüpload als uitslag (met daarin de link naar onze website www.jcveltem.be), omdat 100kb per bestand net onvoldoende is om de xls-file zelf nog eens te uploaden.

Ook bij deze file kreeg ik de boodschap dat het uploaden gelukt is, en nog steeds is er geen uitslag te zien op http://www.joggings.be/index.php?pagina ... ie=uitslag

Misschien zijn er technische problemen, maar ik zou het toch appreciëren als er iemand van de beheerders van joggings.be wil reageren!
Elena

Berichtdoor R4P » ma mei 21, 2012 9:20 am

Er is maar één beheerder van joggings.be: bart_goetschalckx@hotmail.be

Als moderator ben ik maar een gewoon forumlid die al enkele jaren helpt om bijv. die spamberichten te verwijderen. Aan alle andere zaken kan ik niets veranderen.
[ Moderator ]
R4P

Berichtdoor Elena » ma mei 21, 2012 9:32 am

Ok, bedankt voor je antwoord.
Ik zal Bart contacteren.
Elena

Keer terug naar joggings.be