Bij deze was de voormiddag weer zeer snel voorbij
zandstroeferke schreef:Momenteel zijn mijn vriendin en ik op vakantie in het buitenverblijf van mijn schoonouders in 't zoute(knokke) Na 2weken altijd mijn zelfde trainingsloopje te hebben gedaan heb ik mij horizon verlopenen ben ik met de kusttram tot bredene gereden mij daar laten afzetten en vandaar tot op ons apartementje gelopen. ZOnder dat ik het besefte en er verder bij nadacht liep ik dwars over ons befaamde naakstrand waar ondanks dit mindere weer toch best wat vertier te zien was
of was ik juist de atractie
![]()
Het was mij wel ervaring en stond er vooral van te kijken dat er zonder veel schroom de paringsdans word bedreven waar je bijstaat
al dacht ik dat dat verboden=al vind ik zelf ook niet dat dergelijk taferelen ook niet hoeven
![]()
Bij deze was de voormiddag weer zeer snel voorbijen bij deze heb ik dat ook weer meegemaakt
nog 2weken vakantie en loop genot op het strand al zie ik mij niet meer over het naaktstrand paraderen in loopplunje :D
zandstroeferke schreef:Momenteel zijn mijn vriendin en ik op vakantie in het buitenverblijf van mijn schoonouders in 't zoute(knokke) Na 2weken altijd mijn zelfde trainingsloopje te hebben gedaan heb ik mij horizon verlopenen ben ik met de kusttram tot bredene gereden mij daar laten afzetten en vandaar tot op ons apartementje gelopen. ZOnder dat ik het besefte en er verder bij nadacht liep ik dwars over ons befaamde naakstrand waar ondanks dit mindere weer toch best wat vertier te zien was
![]()
Het was mij wel ervaring en stond er vooral van te kijken dat er zonder veel schroom de paringsdans word bedreven waar je bijstaat
al dacht ik dat dat verboden=al vind ik zelf ook niet dat dergelijk taferelen ook niet hoeven
![]()
Bij deze was de voormiddag weer zeer snel voorbijen bij deze heb ik dat ook weer meegemaakt
nog 2weken vakantie en loop genot op het strand al zie ik mij niet meer over het naaktstrand paraderen in loopplunje
bakkertje 64 schreef:zandstroeferke schreef:Momenteel zijn mijn vriendin en ik op vakantie in het buitenverblijf van mijn schoonouders in 't zoute(knokke) Na 2weken altijd mijn zelfde trainingsloopje te hebben gedaan heb ik mij horizon verlopenen ben ik met de kusttram tot bredene gereden mij daar laten afzetten en vandaar tot op ons apartementje gelopen. ZOnder dat ik het besefte en er verder bij nadacht liep ik dwars over ons befaamde naakstrand waar ondanks dit mindere weer toch best wat vertier te zien was
![]()
![]()
nog 2weken vakantie en loop genot op het strand al zie ik mij niet meer over het naaktstrand paraderen in loopplunje :D
zonder iets aan dan,loopt waarschijnlijk nog lekker ook en je moet geen stinkende kleren wassen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zandstroeferke schreef:ZOnder dat ik het besefte en er verder bij nadacht liep ik dwars over ons befaamde naakstrand waar ondanks dit mindere weer toch best wat vertier te zien was...
=magnifiek ontraafelt besteFranky71 schreef:zandstroeferke schreef:ZOnder dat ik het besefte en er verder bij nadacht liep ik dwars over ons befaamde naakstrand waar ondanks dit mindere weer toch best wat vertier te zien was...
Zonder dat ik het besefte ...
fred kroket schreef:Ik woon Bredene en kan u zeggen dat da naaktstrand voor ziekelijke perverten is. Onlangs werd ik tijdens het lopen nog nagefloten door een 20-tal naakte mannen die samen een potje voetbal aan het spelen waren in hunne blote flikker. Iets later waren ze alle 20 tikkertje aan het spelen in het water en het ging er nogal allemaal iets te handtastelijk aan toe. Naakte joggers kom je er ook tegen. Wie heeft er nu in godsnaam de behoefte om zijne blote flikker te gaan lopen. Als ik dat doe zien mijn ballen blauw. En dan moet je inderdaad maar eens zien in de duinen. Wat er daar allemaal gebeurt spreekt tot de verbeelding. Vroeger was er tussen Oostende en Bredene een officieus stuk holebistrand. 95% waren homo's. Die zijn nu natuurlijk allemaal verhuisd naar het naaktstrand waar ze ongestoord hun ding kunnen doen want controle is er niet. ALs ik ga lopen op het strand, wat ik regelmatig doe, passeer ik er altijd en moet nog altijd de eerste schone, jonge vrouwelijke naaktloopster zien hoor. Voor zij die eens willen komen zien, het strand is open voor publiek, het is een grote desillusie. 't Zijn praktisch allemaal bejaarden en venten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast