Loopkalenders op het net

Alles over wedstrijden: informatie, afgelastingen, uitslagen, verslagen, foto's, ...

Moderators: R4P, toon

Re: Loopkalenders op het net

Berichtdoor BlueStar » di jan 03, 2012 9:45 am

Misschien toch aan de admin hierbij eens vragen of die link linksboven de hoofdpagina kan gemaakt worden? Aangezien de maanden blijkbaar ingevuld zijn...
BlueStar

Berichtdoor Chriske » za jan 07, 2012 1:23 am

heb de links naar de maanden op de site http://www.wouters-smeets.be geplaatst, mss handiger dan telkens de link te moeten aanpassen ...
Chriske

Berichtdoor BlueStar » za jan 07, 2012 9:32 am

Chriske schreef:heb de links naar de maanden op de site http://www.wouters-smeets.be geplaatst, mss handiger dan telkens de link te moeten aanpassen ...

Is afwachting van...mooi gedaan!
Heb de site admin een bericht gestuurd maar tot nu toe niet afgeleverd, denk ik.
BlueStar

Berichtdoor BlueStar » za feb 11, 2012 10:54 am

Een vraagje : hoe "volledig" is de kalender van 2012 hier momenteel? Ik was in m'n logboek van 2011 aan het kijken...de Valentijnsjogging gaat ook deze periode door maar staat er niet op.

Naar welke kalender kijken jullie verder nog? Of anders wordt het voor mij toch flyers verzamelen en in de agenda bijwerken (wat in deze online tijdpersen toch wel vrij omslachtig is).
BlueStar

Berichtdoor 250 gram sossies » za feb 11, 2012 11:53 am

BlueStar schreef:Een vraagje : hoe "volledig" is de kalender van 2012 hier momenteel? Ik was in m'n logboek van 2011 aan het kijken...de Valentijnsjogging gaat ook deze periode door maar staat er niet op.

Naar welke kalender kijken jullie verder nog? Of anders wordt het voor mij toch flyers verzamelen en in de agenda bijwerken (wat in deze online tijdpersen toch wel vrij omslachtig is).

Kijk in het joggings menu (linkerkolom vd startpagina) naar de vorige jaartallen. Eerst het jaartal en dan de maand aanklikken.
Daar vind je dan ook de website vd organisatie.
Meestal vinden de wedstrijden op hetzelfde weekend plaats als het jaar voordien.
Ik zet mijn favoriete wedstrijden voor een heel jaar in een excelfile op hetzelfde weekend als vorig jaar, in rode kleur en als ik bevestiging vind zet ik ze in blauw.
Bergaf gaat rapper dan te voet
250 gram sossies

Berichtdoor renzolini » ma jul 16, 2012 6:51 pm

Sinds deze maand ben ik zelf begonnen met een site waar je héél veel links naar Loopwedstrijden en ook een overzicht van de uitslagen op kan terugvinden.

De link is http://www.sportsites.be/sportkalender , de lijst is nog verre van volledig maar ik werk er nog iedere dag aan.

Heb je zelf een loopsite? Dan mag je mijn site altijd bij jullie links plaatsen, dan plaats ik jou site in de rechterkolom op iedere pagina.
renzolini

Berichtdoor eddy1 » di jul 17, 2012 5:48 am

Als je een mailtje stuurt naar p.nat2@chello.nl ,dat is Piet van de nationale,ontvang je elke maand een loopkalender van die maand en de maand erop van zeer veel lopen zowel hier in Belgie,als in Nederland. Maar je moet je aanmelden met de vraag om de loopagenda te ontvangen.
Kan je ook lopen zelf bij aanmelden.
eddy1

Berichtdoor duc26 » di jul 17, 2012 7:39 am

renzolini schreef:Sinds deze maand ben ik zelf begonnen met een site waar je héél veel links naar Loopwedstrijden en ook een overzicht van de uitslagen op kan terugvinden.

De link is http://www.sportsites.be/sportkalender , de lijst is nog verre van volledig maar ik werk er nog iedere dag aan.

Heb je zelf een loopsite? Dan mag je mijn site altijd bij jullie links plaatsen, dan plaats ik jou site in de rechterkolom op iedere pagina.

die link in je bericht zelf werkt niet, vermoed dat het loopkalender moet zijn vanachter ipv sportkalender zoals de link in je signature (die werkt wel)

mooi initiatief!! :P
je mag de link van mijn blog altijd toevoegen bij linkpartners als je wil
robin leduc (blogadres in mijn signature)
bij links op mijn blog kan je naar site van haspengouw challenge en challenge hesbignon gaan, wedstrijden die nog niet op je loopkalender staan zie ik

ook nog als extra wedstrijd
27/7 Kermisjogging Baal 5-10km
duc26

Berichtdoor renzolini » di jul 31, 2012 6:48 pm

duc26 schreef:
renzolini schreef:Sinds deze maand ben ik zelf begonnen met een site waar je héél veel links naar Loopwedstrijden en ook een overzicht van de uitslagen op kan terugvinden.

die link in je bericht zelf werkt niet, vermoed dat het loopkalender moet zijn vanachter ipv sportkalender zoals de link in je signature (die werkt wel)

mooi initiatief!! :P
je mag de link van mijn blog altijd toevoegen bij linkpartners als je wil
robin leduc (blogadres in mijn signature)
bij links op mijn blog kan je naar site van haspengouw challenge en challenge hesbignon gaan, wedstrijden die nog niet op je loopkalender staan zie ik

ook nog als extra wedstrijd
27/7 Kermisjogging Baal 5-10km

ja inderdaad het moet www.sportsites.be/loopkalender zijn. Ik zal eens kijken welke wedstrijden van de Haspengouw Challenge er nog niet bijstaan.
renzolini

Berichtdoor renzolini » ma okt 22, 2012 9:11 pm

op www.sportsites.be/loopkalender kan je nu ook een lijst van marathons bezichtigen alsook de uitslagen.
renzolini

Berichtdoor duc26 » di dec 04, 2012 9:52 pm

iemand een idee wanneer we de kalender van 2013 hier op joggings.be mogen verwachten?
duc26

Berichtdoor BlueStar » wo dec 05, 2012 3:02 pm

duc26 schreef:iemand een idee wanneer we de kalender van 2013 hier op joggings.be mogen verwachten?

Dat is de vraag van 1 miljoen.
BlueStar

Berichtdoor duc26 » wo dec 05, 2012 7:37 pm

hoezo, is dat een jaarlijks weerkerend prob misschien?

liggen al heel wat wedstrijden vast dus zou toch al een redelijk gevulde kalender kn zien?
haspengouw challenge ligt al vast, challenge hesbignon, antwerps jogging criterium etc etc
duc26

Berichtdoor BlueStar » do dec 06, 2012 8:51 am

duc26 schreef:hoezo, is dat een jaarlijks weerkerend prob misschien?

liggen al heel wat wedstrijden vast dus zou toch al een redelijk gevulde kalender kn zien?
haspengouw challenge ligt al vast, challenge hesbignon, antwerps jogging criterium etc etc

De laatste jaren toch. Van zodra hij online staat, zie je wel dat hij snel wordt opgevuld maar voor jan2013 zou ik kijken naar de kalender van 2012 en dan Googlen. Er bestaat ook wel een truukje blijkbaar: als je in de URL het jaartal manueel wijzigt, krijg je de kalender wel te zien. Maar of die volledig is, dat is een andere zaak.

Zo dus...

http://joggings.be/index.php?pagina=joggingsmaand&joggings=joggings2012&maand=01&jaar=2013
BlueStar

Berichtdoor renzolini » vr dec 07, 2012 7:30 pm

BlueStar schreef:
duc26 schreef:hoezo, is dat een jaarlijks weerkerend prob misschien?

De laatste jaren toch. Van zodra hij online staat, zie je wel dat hij snel wordt opgevuld maar voor jan2013 zou ik kijken naar de kalender van 2012 en dan Googlen. Er bestaat ook wel een truukje blijkbaar: als je in de URL het jaartal manueel wijzigt, krijg je de kalender wel te zien. Maar of die volledig is, dat is een andere zaak.

Zo dus...

http://joggings.be/index.php?pagina=joggingsmaand&joggings=joggings2012&maand=01&jaar=2013

Ik heb een naar de andere maanden geweest en momenteel staan er nog niet veel op, hopelijk veranderd het nog anders zijn er genoeg alternatieven op het net.
renzolini

VorigeVolgende

Keer terug naar wedstrijden